Καθηγητής Πολυγλωσσίας του Πανεπιστημίου της Κωνσταντίας και Καθηγητής Πολυγλωσσίας και Γλωσσικής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου του Reading. Σπούδασε γερμανική γλώσσα και φιλολογία στο ΕΚΠΑ και γλωσσική κατάκτηση στο Πανεπιστήμιου του Potsdam. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζουν στη κατάκτηση και επεξεργασία της γραμματικής τόσο σε παιδιά με τυπική ανάπτυξη όσο και σε παιδιά με αναπτυξιακές γλωσσικές διαταραχές και παιδιά με αυτισμό. Εργάστηκε ως ερευνητής στο Πανεπιστήμιο του Essex (2000-2002) και στο University College London (2002-2005) και ως λέκτορας, αναπληρωτής και τακτικός καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του Reading (από το 2005 και μετά). Έχει συντονίσει ερευνητικά προγράμματα για τη διαγλωσσική κατάκτηση και επεξεργασία της γραμματικής σε δίγλωσσα παιδιά καθώς και για το ρόλο της γλώσσας ως προστατευτικός παράγοντας για τους μετανάστες και πρόσφυγες που έχουν χρηματοδοτηθεί από το Συμβούλιο Οικονομικής και Κοινωνικής Έρευνας της Αγγλίας, τον Ολλανδικό και Γερμανικό Οργανισμό Επιστημονικής Έρευνας. Ως μέλος της COST Action IS0804 ηγήθηκε της ανάπτυξης εργαλείων ανάκτησης προτάσεων LITMUS για πολύγλωσσα παιδιά σε ένα μεγάλο εύρος γλωσσών. Tα τελευταία 20 χρόνια έχει δημοσιεύσει εκτενώς σε διεθνή περιοδικά και βιβλία για την κατάκτηση και επεξεργασία της γλώσσας σε πολύγλωσσα παιδιά. Από το 2018 είναι επικεφαλής του ερευνητικού προγράμματος της Ευρωπαικής Ένωσης «MultiMind» που παρέχει πολυεπιστημονική εκπαίδευση για την πολυγλωσσία σε ερευνητές πρώιμου σταδίου στην Ευρώπη. Από το 2019 διευθύνει το Κέντρο Πολυγλωσσίας του Πανεπιστημίου της Κωνσταντίας.
Theodoros Marinis. Chair of Multilingualism at the University of Konstanz and Professor of Multilingualism & Language Development at the University of Reading. He read German language and philology at the NKUA and language acquisition at the University of Potsdam. His research focuses on language acquisition and processing in typically developing children as well as children with developmental language disorder and children with autism. He worked as research associate at the University of Essex (2000-2002) and University College London (2002-2005) and as lecturer, reader, and full professor at the University of Reading (since 2005). He has been the Principal Investigator of several research programmes that addressed the acquisition and processing of grammar in bilingual children cross-linguistically as well as the protective role of language in migrants and refugees that have been funded by the Economic and Social Research Council in the UK, the Netherlands Organisation for Scientific Research, and the German Research Foundation. As part of the COST Action IS0804, he led the development of the LITMUS Sentence Repetition tasks for multilingual children across a large range of languages. Within the last 20 years he has published extensively in international journals and books on language acquisition and processing in multilingual children. Since 2018 he is the Principal Investigator of EU research project 'MultiMind' that provides multi-disciplinary training on multilingualism to early stage researchers in Europe. Since 2019 he is directing the Center for Multilingualism at the University of Konstanz.
Theodoros Marinis. Lehrstuhl für Mehrsprachigkeit an der Universität Konstanz und Professor für Mehrsprachigkeit und Spracherwerb an der Universität Reading. Nach einem Germanistik Studium an der NKUA und Promotion zum Spracherwerb an der Universität Potsdam, hat er seinen akademischen Werdegang in Großbritannien als Postdoktorand an der Universität Essex (2000-2002) und am University College London (2002-2005) und als Lecturer, Reader, und Professor an der Universität Reading (seit 2005) angefangen. Seine Forschungsschwerpunkte liegen im Bereich der Sprachentwicklung bei Kindern, insbesondere in der Sprachverarbeitung sowohl bei Kindern mit unauffälliger Sprache als auch bei Kindern mit Sprachentwicklungsstörungen und Autismus. Durch Drittmittelprojekte, die von der ESRC in Großbritannien, der NWO in den Niederlanden, und der DFG in Deutschland finanziert wurden, hat er Forschungsprojekte geleitet, die sich sprachübergreifend mit dem Spracherwerb und der Sprachverarbeitung der Grammatik bei bilingualen Kindern und mit der Sprache als Schutzfunktion bei Migranten und Flüchtlingen befassen. Als Mitglied der COST Aktion IS0804 hat er die Arbeitsgruppe zur Entwicklung von sprachübergreifenden Satzwiederholungsaufgaben geleitet. In den letzten 20 Jahren hat er zahlreiche Artikel in internationalen Fachzeitschriften und Büchern über den Spracherwerb und die Sprachverarbeitung bei mehrsprachigen Kindern veröffentlicht. Seit 2018 leitet er das EU-Forschungsprojekt 'MultiMind', das Nachwuchswissenschaftlern in Europa ein multidisziplinäres Training zur Mehrsprachigkeit bietet. Seit 2019 leitet er das Zentrum für Mehrsprachigkeit an der Universität Konstanz.